Lataa Kerro minulle jotain hyvää 2016 Elokuva Ilmaiseksi

★★★★☆

Tuomio : 8.1/10 (68143 äänestys)



Louisa ”Lou” Clark asuu pikkukaupungissa Englannin maaseudulla. Hän on luova, tyyliltään hieman omalaatuinen 26-vuotias, vailla varsinaista suuntaa elämälleen. Lou tekee erilaisia pätkätöitä auttaakseen perhettään selviytymään taloudellisesti. Uusin työpaikka asettaa Loun positiivisen luonteen kuitenkin koetukselle. Hän alkaa omahoitajaksi Will Traynorille, varakkaalle nuorelle pankkiirille, joka päätyi pyörätuoliin jouduttuaan pahaan onnettomuuteen. Ennen niin seikkailunhaluinen Will on nyt neliraajahalvaantunut - ja katkeroitunut sekä luovuttanut toivonsa. Lou on kuitenkin päättänyt näyttää hänelle, että elämä on vielä elämisen arvoista. Lou suunnittelee Willille sarjan erilaisia elämyksiä, jotka sopivat pyörätuolipotilaallekin. He kokevat lopulta yhdessä enemmän kuin osasivat aavistaa. Kummankin elämä muuttuu lopullisesti. Kerro minulle jotain hyvää perustuu Jojo Moyesin samannimiseen menestysromaaniin.

Yleiskatsaus

Formaatti : .CLK 1920 x 1080 HDTS. Kestoaika : 2t 35 minuuttia. Kieli : Twi (tw-TW) - Suomi (fi-FI). Elokuvan koko : 613 MB. Latauksia yhteensä : 1294. Tiedote : 24. Marraskuuta 1913.



Tekijät
Käsikirjoittaja : Kinvara Naylaa
Ohjaaja : Syesha Aatiqah
Tuottaja : Analiese Thelma
Leikkaaja : Jenia Zaryab
Säveltäjä : Faisa Nikan
Kuvaaja : Lillya Mesha
Näyttelijät : Heet Myka, Vinesh Seyed ja Arnez Gourav

Lataa Kerro minulle jotain hyvää 2016 Elokuva Ilmaiseksi


Tekniset Tiedot
Yhtiö : Alamedda Produções - Ekla Production - New Line Cinema, Sunswept Entertainment, Metro-Goldwyn-Mayer
Kategoria : Alkusoitto - Draama, Romanssi.
Marginaali : 84 847 542 dollaria
Valmistusmaa : Mosambik
Tuloarvio : 15 923 526 dollaria

Aiheeseen liittyvät uutiset

KERRO MINULLE JOTAIN HYVÄÄ SELVIYTYMISTARINA ~ ”Kerro minulle jotain hyvää” kysyin alkuviikosta treenattavaltani joka oli juuri valitellut kuinka huonosti oli sen yhdenkin työdinnerin takia koko viikon ruokailut sujuneet eikä kuulatreeniäkään ehtinyt tehdä

Finnkino Kerro minulle jotain hyvää ~ Kerro minulle jotain hyvää perustuu Jojo Moyesin samannimiseen menestysromaaniin joka on hurmannut myös suomalaiset lukijat Louisa ”Lou” Clark Emilia Clarke asuu pikkukaupungissa Englannin maaseudulla

Kerro minulle jotain hyvää by Jojo Moyes ~ Kerro minulle jotain hyvää has 876347 ratings and 75907 reviews Emily May said As much as I like a good love story I wouldnt call myself a

Kerro minulle jotain hyvää Gummerus Kustannus ~ Kerro minulle jotain hyvää on tässä päivässä tiukasti kiinni oleva unohtumaton romaani Sydäntäsärkevä ja epätavallinen rakkaustarina uppoaa suoraan lukijan sydämeen taidolla tunteella ja aitoudellaan

Tarinoiden syvyydet Kerro minulle jotain hyvää Jojo Moyes ~ Kerro minulle jotain hyvää imaisi mukaansa hyvin Viihdyin tarinan parissa ja hymyilin käytännössä alusta loppuun saakka Viihdyin tarinan parissa ja hymyilin käytännössä alusta loppuun saakka

Jojo Moyes Kerro minulle jotain hyvää ~ Kerro minulle jotain hyvää on viihdettä jossa on runsaasti kliseisiä chick litiin kuuluvia aineksia Siinä on kuitenkin myös syvyyttä joka jää mietityttämään Siinä on kuitenkin myös syvyyttä joka jää mietityttämään

Kerro minulle jotain hyvää Jojo Moyes Äänikirja BookBeat ~ Kerro minulle jotain hyvää on tässä päivässä tiukasti kiinni oleva unohtumaton romaani Sydäntäsärkevä ja epätavallinen rakkaustarina uppoaa suoraan lukijan sydämeen taidolla tunteella ja aitoudellaan

Kerro minulle jotain hyvää – Wikipedia ~ Kerro minulle jotain hyvää engl Me Before You on englantilaisen kirjailijan Jojo Moyesin kirjoittama romaani vuodelta 2012 Suomeksi romaani julkaistiin vuonna 2015 Romaaniin perustuva elokuva Kerro minulle jotain hyvää tuli elokuvateattereihin kesällä 2016

Kerro minulle jotain hyvää – elokuvan arvostelu ~ Kerro minulle jotain hyvää Jouni Vikman 472016 821 Yhdysvallat 2016 GENRE Draama Romantiikka ENSIILTA 08072016 TÄHDET Jaa Vaikka nainen olisi kuinka ihana maailma voi potkia päähän Erityisesti silloin se potkiikin Lou on elämäniloa ja optimismia pursuava muita ihmisiä ja maailmaa rakastava nuori nainen – vaikka ihmiset

Kerro minulle jotain hyvää Jojo Moyes Ekirja Elisa ~ Unohtumattoman kaunis menestyselokuvastakin tuttu rakkaustarina Myös Mervi Takatalon lukemana äänikirjana Louisa Clarken elämä englantilaisessa pikkukaupungissa on läpeensä turvallista ja tuttua